Zwroty
1. W chwili odbioru przesyłki Nabywca powinien sprawdzić ewentualne uszkodzenia, oraz skontaktować się z obsługa sklepu internetowego.
2. Podstawą reklamacji (lecz nie zawsze) jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu. W przypadku, gdy Przewoźnik odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.
3. Podczas kupowania towaru nie można sugerować się zdjęciami opisywanego towaru, gdyż może ono odbiegać od rzeczywistych parametrów. Sklep uwzględnia tego typu reklamację na korzyść kupującego a koszty przesyłki pokrywa kupujący.
4. Reklamowany towar będzie przyjmowany Zgodnie z Ustawa z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Kupujący ma prawa taki towar rozpakować wypróbować. O chęci zwrotu towaru należny poinformować sklep elzakup.pl który udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Zwrócony towar najlepiej zaopatrzyć w dowód zakupu (nie jest to konieczne). Sklep elzakup.pl gwarantuje zwrot wartości produktu. Zwrot środków nastąpi przekazem pocztowym lub na konto bankowe w formie przelewu.
5. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta. Klient zobowiązuje się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu, dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep określonego produktu , zostaje zwrócona wartość zamówienia.
Reklamacje i gwarancje
1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, ze po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługa sklepu internetowego w celu omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy, zamiany na inny lub (gdy nie będzie innych możliwości) zwrotu pieniędzy.
2. Koszt zareklamowanej przesyłki objętej gwarancją ponosi klient